Home » Nieuws » Actueel » Klanttevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoek

Bij Zeelandia streven wij ernaar om onze producten en dienstverlening zo goed mogelijk op de wensen van onze klanten af te stemmen. Om te achterhalen wat die wensen zijn gaan wij in september een klanttevredenheidsonderzoek uitvoeren.
donker meergranen.png
Zeelandia heeft een document opgesteld over koolhydraten en suikers in brood.

Brood is een bron van koolhydraten. Maar wat zijn koolhydraten precies? En betekent dit dat brood ook suiker bevat? De termen koolhydraten en suiker worden vaak door elkaar gebruikt, maar hebben niet dezelfde betekenis. Alle suikers zijn koolhydraten, maar niet alle koolhydraten zijn suikers.
Als je dit interessant vindt, vul dan onderstaande gegevens in zodat je het document kunt downloaden.

In samenwerking met Customeyes, een onafhankelijk onderzoeksbureau gespecialiseerd in klantonderzoek, is een vragenlijst opgesteld waarin onze klanten hun mening kunnen geven over verschillende aspecten rond onze producten en dienstverlening.  
Het onderzoek levert ons informatie op waardoor wij beter inzicht krijgen in het beeld dat onze klanten hebben van Zeelandia en op welke punten wij beter kunnen inspelen op de wensen van onze klanten. 

Het onderzoek gaat van start op donderdag 7 september en zal door lopen tot 21 september. Bent u een van onze klanten die willekeurig geselecteerd is om hieraan deel te nemen, dan hopen wij van harte dat u de tijd wilt nemen om de vragenlijst in te vullen. Uw deelname wordt zeer op prijs gesteld!  

Mocht u vragen hebben of graag willen deelnemen maar u heeft geen uitnodiging ontvangen, dan kunt u contact opnemen met de afdeling Marketing via telefoonnummer 0111-419341 of via mcs@zeelandia.nl.

Document acties

Ga naar inhoud. | Ga naar navigatie