Service Service

Klachten

Zo werkt onze interne klachtenprocedure.

Klachtenprocedure.

Elke dag weer worden in onze productie zorgvuldig grondstoffen voor de ambachtelijke en industriële bakkerij geproduceerd en bij klanten geleverd. Toch kan het voorkomen dat onze producten of service niet aan uw verwachtingen voldoen. En als dat het geval is, willen wij dit graag van u weten zodat we samen kunnen werken aan een oplossing.

Waar kan ik terecht?
Klachten kunnen eenvoudig worden gemeld bij frontoffice klachten waar medewerkers uw klacht meteen in behandeling nemen. Zij zorgen er voor dat er een onderzoek wordt uitgevoerd, houden je tussentijds op de hoogte van de voortgang en informeren je over de resultaten en uiteindelijke afhandeling van de klacht.

Een klacht melden kan via:


Wat willen we weten?
Wij willen graag precies van je weten wat er aan de hand is zodat we gericht aan de slag kunnen. Bij productklachten zijn de lotcode en het ID nummer noodzakelijk, maar ook de manier waarop jij ons product hebt verwerkt. Foto’s of een filmpje ter illustratie zijn met de smartphone snel gemaakt en kunnen eenvoudig worden toegevoegd aan mail of WhatsApp-bericht. Vaak kunnen we hier al veel mee doen, maar in sommige gevallen zul je worden gevraagd de aangebroken verpakking retour te geven aan de chauffeur.

Hoe gaat de verdere klachtafhandeling?
Je zult altijd vanuit frontoffice klachten een terugkoppeling ontvangen over de uiteindelijke afhandeling van jouw klacht. Afhankelijk van het soort klacht zal dit telefonisch of schriftelijk worden gedaan. Wanneer een onderzoek wat langer op zich laat wachten, word je tussentijds op de hoogte gehouden van de voortgang.

Wat doe ik als ik tussentijds nog vragen heb?
Heb je nog aanvullende informatie over de door jouw gemelde klacht of nog vragen, neem dan contact op met frontoffice klachten via email, WhatsApp of telefoon.

Klachten