Werken bij

Manager Customer Service

Als Manager Customer Service ben je verantwoordelijk voor de afdeling Customer Service. Je bouwt aan een ijzersterk team, beheert de veranderingen in processen en werkwijze én je versterkt en bevordert de ingezette cultuurverandering binnen de Customer Service afdeling.

Manager Customer Service
M/V fulltime

Wat doe je als Manager Customer Service?

Ben jij de Customer Service Manager op wie de kernwaarden van Zeelandia op het lijf geschreven zijn? Deins je niet terug voor een uitdaging? Als Customer Service Manager rapporteer je rechtstreeks aan de Supply Chain Manager en geef je leiding aan een team van ongeveer 10 customer service medewerkers en een demand planner. Je houdt hierbij hun persoonlijke ontwikkeling in het oog en begeleidt ze tijdens de verandering in de bedrijfscultuur.

  • Je draagt bij aan het opstellen en uitwerken van een meerjarig supply chain beleid en begeleidt de implementatie van het ERP systeem;
  • Je volgt trends en ontwikkelingen op het gebied van Customer Service en vertaalt deze naar de eigen organisatie, onderbouwd met KPI's;
  • Je bent verantwoordelijk voor het Customer Service budget;
  • Indien nodig betrek je de juiste afdelingen bij je demand planning en je werkt voortdurend aan de efficiëntie en effectiviteit van de afdelingsprocessen;
  • Je draagt zorg voor acquisitie en adequaat relatiebeheer met diverse klanten.

Wat kun je?

Voor deze functie bezit je, naast de nodige ervaring, een HBO of hoger in Supply Chain Management of Bedrijfseconomie. 

Daarnaast bezit je volgende competenties:

  • Je bent communicatief vaardig - zowel tactisch als operationeel, je werkt klantgericht en teamgericht;
  • Je hebt een "can-do" instelling en je werkt oplossingsgericht, daadkrachtig en doelgericht;
  • Je bent analytisch ingesteld en cijfermatig sterk;
  • Je bent in staat om een cultuurverandering te beheren en uit te dragen richting je team
  • Als mens ben je empathisch, een echte people manager en durf je op opbouwende manier feedback te geven. 

Wat krijg je?

We bieden een uitdagende loopbaan. Het is een uitdaging om je visie op het gebied van Customer Service uit te dragen en je skills t.a.v. verandermanagement te verdiepen. 
Naast een functie met veel afwisseling en leuke collega's in een internationale omgeving, krijg je de volgende uitstekende voorwaarden;

  • Een uitstekend salaris;
  • Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • 25 vakantie- en 11,5 ADV dagen;
  • Eindejaarsuitkering;
  • Premievrij pensioen;
  • Reiskosten en thuiswerkvergoeding;
  • Je kunt deelnemen aan de Zeelandia fit regeling (budget voor een sport of een cursus)
  • Je krijgt de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen door het volgen van opleidingen.

Ben je geïnteresseerd?

De sollicitatieprocedure verloopt via werving- en selectiebureau De Pooter. 

Direct Solliciteren

 

Manager Customer Service