Aangepaste leverdagen.
Tijdens de Kerstdagen, op op 1 en 2 januari leveren wij geen goederen uit. Als onze planners een extra leverdag voor je hebben ingericht, dan zie je deze terug in de webshop. Is er geen extra leverdag ingericht? Bestel dan voor twee weken tegelijk, zodat je voldoende voorraad hebt tijdens de feestdagen. Bekijk via onderstaande links wat dit betekent voor jouw situatie.
Aangepaste besteldagen.
We hanteren onderstaand bestelschema
- Bestel maandag vóór 14:00 voor levering op woensdag.
- Bestel dinsdag vóór 14:00 voor levering op donderdag.
- Bestel woensdag vóór 14:00 voor levering op vrijdag.
- Bestel donderdag vóór 14:00 voor levering op maandag.
- Bestel vrijdag vóór 14:00 voor levering op dinsdag.
Pre Payement / vooruitbetalingen
Voor klanten die vooruit betalen hebben we een aangepast bestelschema. Om er zeker van te zijn dat de order op tijd geleverd wordt is
het belangrijk om een week voor levering te bestellen:
Vaste leverdag | Order binnen op | Betaling uiterlijk bij ons binnen om 15:00 uur op |
Maandag | Maandag | Woensdag |
Dinsdag | Dinsdag | Donderdag |
Woensdag | Woensdag | Vrijdag |
Donderdag | Donderdag | Maandag |
Vrijdag | Vrijdag | Dinsdag |
Bestelreminder via WhatsApp!
We begrijpen heel goed dat het in begin wennen zal zijn om een dag eerder te bestellen dan dat je gewend was. Als je het op prijs stelt om op je vaste besteldag een "bestelreminder" te ontvangen via WhatsApp, kun je je daar voor aanmelden via mcs@zeelandia.nl We hebben daarvoor je naam, mobiel telefoonnummer en bedrijfsnaam nodig.
Orderbevestiging
Na jouw (webshop)order sturen we een orderbevestiging, die je twee dagen voor levering ontvangt. Hierop bevestigen we de artikelen en aantallen die je gaat ontvangen. Op orderbevestiging wordt vermeld als een artikel niet geheel of helemaal niet op voorraad is en dus niet geleverd kan worden. Deze orderbevestiging wordt verstuurd vanaf csnederland@zeelandia.nl Ontvang je deze orderbevestiging nog niet? Mail dan naar csnederland@zeelandia.nl
Vrachtbrieven
Je ontvangt van ons een digitale vrachtbrief (E-CMR) en een papieren pakbon bij aflevering. Ontvang je deze vrachtbrief (E-CMR) nog niet? Mail dan naar csnederland@zeelandia.nl
Webshop (mijn.zeelandia.nl)
Natuurlijk maken we het je zo makkelijk mogelijk. Juist daarom raden we je aan om je bestellingen alleen nog via de webshop door te geven.
Want via mail of telefoon moeten onze collega’s van de Klantenservice alles handmatig ingeven.
Dan is een foutje maken menselijk, en bovendien kost dat net even meer tijd waardoor je bestelling misschien de eerste verzending mist.
Terwijl je het zelf razendsnel op je computer, tablet of mobiel via de webshop regelt. Bovendien houden onze collega’s dan meer tijd over
om je bijvoorbeeld te adviseren of je vragen te beantwoorden. Vanaf 9 september nemen we geen orders meer via WhatsApp aan.
Voordelen mijn.zeelandia.nl
- Rechtstreeks invoeren
- Sneller klaar
- Bestellen wanneer het jou uitkomt (al is het midden in de nacht)
- Actuele prijzen
- Bestelhistorie zichtbaar
- Handige eigen bestellijsten
- Je meest bestelde producten vind je terug in ‘Mijn assortiment’
Ja, ik wil graag een webshopaccount.
Leveringscondities
Houd er rekening mee dat de minimale ordergrootte voor reguliere leveringen 100 kilo of 350 euro bedraagt.
In verband met de overgangsfase berekenen we nu nog geen extra kosten door voor spoedleveringen, te kleine leveringen en/of naleveringen,
Vragen?
Je kunt altijd contact opnemen met onze Customer Service (0800) 0367 of met je accountmanager. Een (Whats)appje sturen kan ook: (06) 13387492.