Belangrijke wijzigingen.

Wij gaan binnenkort over naar een nieuw systeem voor al onze processen.
Dat doen we uiteraard om jou beter te kunnen helpen. Helaas kan dit niet
zonder dat jij hier iets van gaat merken. Er zijn een aantal wijzigingen die we
graag vooraf met je delen, zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

De overgang naar ons nieuwe ERP-systeem staat medio augustus gepland.

Wanneer bestellen?

Vanaf medio augustus moet er minimaal één werkdag zitten tussen het bestelmoment en de leverdag.
Dat betekent:

  • Bestel maandag vóór 14:00 voor levering op woensdag.
  • Bestel dinsdag vóór 14:00 voor levering op donderdag.
  • Bestel woensdag vóór 14:00 voor levering op vrijdag.
  • Bestel donderdag vóór 14:00 voor levering op maandag.
  • Beste vrijdag vóór 14:00 voor levering op dinsdag.

Iedere klant krijgt één uniek klantnummer

Misschien is de grootste verandering in ons nieuwe ERP wel dat elke klant maar 1 klantnummer heeft. Dus geen aparte klantnummers meer voor bijvoorbeeld Brood of Banket maar 1 klantnummer per entiteit. Je kunt nog steeds wel apart bestellen voor brood en banket of vestiging alleen wordt dat een "afleveradres"

Oude situatie

  • klantnummer 300.300 Bakker Jan Brood - Broodstraat 1 -  Brooddorp
  • Klantnummer 300.301 Bakker Jan Banket - Broodstraat 1 - Brooddorp

Beide klantnummers werden apart gefactureerd en je kon voor beide apart bestellingen plaatsen etc.

Nieuwe situatie

  • klantnummer 300.305  Bakker Jan Brood en Banket
    • Afleveradres Bakker Jan Banket - Broodstraat 1 - Brooddorp
    • Afleversdres Bakker Jan Brood - Broodstraat 1 - Brooddorp

Je kunt dus voor Brood & Banket een apart afleveradres hebben (ook als dat fysiek hetzelfde adres is) en voor beide apart bestellen als dat wenselijk is.
Factuur gaat altijd naar één adres naar één klantnummer (300.305)

Webshop (mijn.zeelandia.nl)

Natuurlijk maken we het je zo makkelijk mogelijk. Juist daarom raden we je aan om je bestellingen alleen nog via de webshop door te geven.
Want via WhatsApp, mail of telefoon moeten onze collega’s van de Klantenservice alles handmatig ingeven.
Dan is een foutje maken menselijk, en bovendien kost dat net even meer tijd waardoor je bestelling misschien de eerste verzending mist.
Terwijl je het zelf razendsnel op je computer, tablet of mobiel via de webshop regelt. Bovendien houden onze collega’s dan meer tijd over
om je bijvoorbeeld te adviseren of je vragen te beantwoorden. Bestellen via WhatsApp kan vanaf medio augstus niet meer.

Voordelen mijn.zeelandia.nl

  • Rechtstreeks invoeren
  • Sneller klaar
  • Bestellen wanneer het jou uitkomt (al is het midden in de nacht)
  • Actuele prijzen
  • Bestelhistorie zichtbaar
  • Handige eigen bestellijsten
  • Je meest bestelde producten vind je terug in ‘Mijn assortiment’

Ja, ik wil graag een webshopaccount.

Leveringscondities

Houd er rekening mee dat de minimale ordergrootte voor reguliere leveringen 100 kilo of 350 euro bedraagt.
Ivm de overgangsfase berekenen we nu nog geen extra kosten door voor spoedleveringen, te kleine leveringen en/of naleveringen,
maar op termijn gaan we hiervooor afleverkosten in rekening brengen

Nieuwe artikelnummers

Alle huidige artikelnummers worden vervangen door nieuwe. Je ziet deze terug in de webshop en op onze website (bij producten)

Facturatie (digitaal)

Vanaf medio augustusi is het NIET meer mogelijk om facturen via de post te ontvangen. Vanaf die datum sturen we alleen nog digitale facturen per mail.

Vragen?

We doen er alles aan om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ongetwijfeld heb je toch vragen. Je kunt altijd contact opnemen met onze Klantenservice (0800) 0367 of met je accountmanager. Een (Whats)appje sturen kan ook: (06) 13387492.