Service

FAQ BestelApp

Je leest er hier alles over. Bestel ook snel en gemakkelijk.

Veelgestelde vragen over BestelApp

  • Hoe vind ik de BestelApp?
    De Zeelandia BestelApp is te downloaden via de Apple store (https://itunes.apple.com/nl/app/id1233707115?mt=8) en Google Play store (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.iconum.zeelandia_app) door te zoeken op 'Zeelandia BestelApp'.
  • Wat moet ik doen als ik mijn accountnaam ben vergeten?
    Je accountnaam is je webshop-account. Dit nummer heb je van ons via e-mail ontvangen op het moment dat je een webshop-account hebt aangemaakt. Accountnaam vergeten? Neem contact op met onze klantenservice via het gratis telefoonnummer 0800-0367 om je accountnaam op te vragen.
  • Waar kan ik de tour van BEP terugvinden?
    De tour van BEP is terug te vinden door in het menu door op ‘Contact & Help’ te tikken.
  • Hoe start ik een bestelling voor een andere winkel of - leverdatum?
    Als je geen bestellingen open hebt staan kun je een bakkerij en gewenste leverdatum selecteren.
  • Hoe start ik een bestelling voor een andere winkel of - leverdatum terwijl er nog bestellingen open staan
    Wil je een bestelling klaarzetten voor een andere winkel of leverdatum terwijl je nog bestellingen op hebt staan? Tik linksboven op het menu, ga naar bestelling en tik op de ‘+’. In het overzicht 'Bestellingen' vind je een overzicht van alle openstaande bestellingen. Geplaatste bestellingen zijn op dit moment niet in te zien via de BestelApp. Zodra je bestelling is verstuurd ontvang je uiteraard een bevestiging via e-mail.
  • Waar vind ik de productinformatie van de artikelen?
    Om de productinformatie van een artikel op te vragen dien je een bestelling te starten. Je vindt de productinformatie van de artikelen door een artikel te selecteren en vervolgens rechtsboven in het submenu op de drie puntjes te tikken.
  • Hoe verwijder ik een artikel uit mijn bestelling?
    Je kunt eenvoudig een artikel uit je bestelling verwijderen door te swipen en vervolgens op 'x' (het kruisje) te tikken.
  • De barcode scanner pakt de barcode niet. Wat nu?
    Op de verpakking staan soms twee barcodes. De barcode scanner herkent alleen de lange barcodes. Je kunt een artikel altijd vinden via de zoekfunctie in ‘Mijn assortiment’ of ‘Assortiment’.
  • Hoe kan ik een verstuurde bestelling terugzien?
    Via de BestelApp kun je op dit moment nog geen verstuurde bestellingen inzien. Dit is via de webshop wel mogelijk (orderhistorie). Zodra je bestelling is verstuurd ontvang je uiteraard een bevestiging via e-mail.
  • Is de Zeelandia BestelApp ook voor tablet beschikbaar?
    De Zeelandia BestelApp werkt ook voor de tablet. Het scherm schaalt echter mee, waardoor de resolutie nog niet optimaal is.
  • ‘Mijn assortiment’ in de BestelApp komt niet overeen met ‘Mijn assortiment’ in de webshop.
    Dit kan kloppen. In de BestelApp worden op dit moment nog alle eerdere bestelde artikelen weergegeven. Dus ook artikelen die u bijvoorbeeld via de webshop heeft gearchiveerd. Dit loopt op dit moment nog niet synchroon, maar hier wordt aan gewerkt.
  • Veel artikelen zijn ‘Tijdelijk niet beschikbaar’. Hoe kan ik deze uit het assortiment halen?
    Dit kan op dit moment nog niet. We werken eraan om ervoor te zorgen dat het assortiment in de BestelApp zo up-to-date mogelijk is en u geen oude artikelen in de BestelApp ziet.
  • Het lukt mij niet om de Zeelandia BestelApp te downloaden. Wat nu?
    De BestelApp is beschikbaar vanaf iOS versie 8.0 en Android versie 4.1. Mogelijk voldoet je telefoon niet aan de systeemvereisten die de BestelApp vraagt. Probeer de software van je telefoon te updaten naar de juiste versie.
  • De BestelApp loopt vast of reageert niet meer. Wat nu?
    Het kan voorkomen dat een App vastloopt, zo ook bij onze BestelApp. Sluit in dat geval de BestelApp volledig af en start de BestelApp opnieuw op. Alles zou weer moeten werken.
FAQ BestelApp