Samen aan werken.

Bij het zien van jouw personeelsadvertentie redeneert de lezer: "What's in it for me?". Vertel daarom hoe tof het is om bij je te werken en wat je allemaal te bieden hebt. Begin dus niet met een eindeloze lijst eisen. Draai het om! Vertel hoe vaak je het weekend helemaal vrij bent (of vanaf hoe laat), op welke (lekkere!) extra's je allemaal mag rekenen, hoeveel vrije dagen je hebt of misschien wel welke CAO (goed geregeld!) er gehanteerd wordt. Maar vertel vooral hoe ze in jouw team plezier maken, een heerlijk product maken of verkopen, groeien en samenwerken. Als laatste: laat ze geen ingewikkelde brieven schrijven of zelfs cv's aanleveren; nodig ze gewoon uit. Het kost je hoogstens een paar minuten, een kopje koffie of thee... en een gebakje.

 

 

Personeelsadvertentie

Bij het zien van jouw personeelsadvertentie redeneert de lezer: "What's in it for me?".

Vertel daarom hoe tof het is om bij je te werken. Begin niet met een eindeloze lijst met eisen. Draai het om!

𝗢𝗽𝘃𝗮𝗹𝗹𝗲𝗻 𝗺𝗲𝘁 𝗷𝗲 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗻𝗲𝗲𝗹𝘀𝘄𝗲𝗿𝘃𝗶𝗻𝗴?

Laat jouw mensen in simpele filmpjes vertellen hoe tof het is om bij je te werken. Laat ze zelf de benefits benoemen: lekker vroeg vrij, vrienden verwennen met gebak dat over is, de leuke collega's en een tof team… noem alle mooie extra’s maar op!

Eenvoudig een goede video maken?

Via deze link lees je stap voor stap hoe je een leuke video maakt en krijg je tips voor het gebruik van geschikte apps om jouw video te bewerken.

 

Meer bereik op Instagram met je video?

Reels leveren op Instagram een hoog organisch bereik. Via de link krijg je tips voor het maken van een goede reel, die je ook prima kan inzetten voor het werven van personeel:

Tips voor het maken Instagram Reels | Frankwatching

 .