

TrendZ.
TrendZ.
Onze visie voor de vitrine van morgen
Een blik in de toekomst? Zeelandia kijkt graag vooruit, nieuwsgierig en ongeduldig als we zijn. Met alle kennis en kennissen die we hebben presenteren we de aanstaande trends in TrendZ. "Had ik maar een glazen bol" horen we ondernemers wel eens zeggen. Die hebben we bij Zeelandia ook niet. Maar we weten beslist welke trends er binnenkort op ons af gaan komen. Dat beetje voorkennis halen we uit food- en smaakrapporten en analyses. Zo kunnen we redelijk voorspellen wat er over een half jaar in de hippe vitrines ligt. Waarschijnlijk is dat 90% van wat er nu ook al in ligt maar juist met die 10% kun je het verschil maken. Volg TrendZ. via de site en via onze socials! De visie voor je vitrine van morgen vind je hier. Een (bak)blik op de toekomst.TrendZ. Food for Thought
Voor trends laten wij ons inspireren, hiermee spelen we in op actuele consumentenbehoeften en maatschappelijke thema’s gericht op food. We blijven inspireren, innoveren en onszelf herontdekken zodat we relevant en vooral interessant zijn én blijven voor de consument.
TrendZ. Foodpiramide
Om inzicht te krijgen in hoe trends zijn ontstaan, hoe ze werken en hoe lang ze van invloed zijn maken we gebruik van de trendpiramide. De trendpiramide is verdeeld in vier niveaus namelijk: de markt, food, consumenten en maatschappelijke trends.
De trendniveaus zijn van elkaar afhankelijk en hebben een verhouding met elkaar. Zo is bijvoorbeeld de maatschappelijke trend de basis voor een consumententrend. Je signaleert hiermee niet alleen de samenhang maar op deze manier kunnen we ook trends op de sector af zien komen of de trend juist stimuleren / toepassen in de sector.