Nieuws

Coronavirus

Onze proactieve en preventieve maatregelen ivm het coronavirus

Maatregelen coronavirus

Het coronavirus heeft zich inmiddels verspreid over heel Nederland. Wij willen iedereen ervan verzekeren dat we alle nodige proactieve en preventieve maatregelen nemen om ervoor te zorgen dat we de kwaliteit en service kunnen blijven bieden zoals je die van Zeelandia gewend bent.

 

Zeelandia heeft een crisisteam ingesteld dat continu de ontwikkelingen volgt in alle landen waar wij actief zijn. In nauw overleg met onze landenorganisaties en rekening houdend met lokale situaties en nationale regelgeving, zorgen we ervoor dat er passende actieplannen zijn, zowel lokaal als wereldwijd, om de gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, onze zakelijke relaties en de gemeenschappen waarin we actief zijn te beschermen en ondertussen de continuïteit van onze dienstverlening aan onze klanten te kunnen garanderen.

 

De voorzorgsmaatregelen voor onze medewerkers en onze locaties omvatten al sinds 3 maart uitgebreide reis- en vergaderbeperkingen, een aanscherping van de hygiënemaatregelen, een thuiswerkbeleid, strikte richtlijnen voor het bezoeken van relaties en het ontvangen van relaties, inclusief vrachtwagenchauffeurs van leveranciers, op onze locaties in Zierikzee. Deze maatregelen worden op basis van actuele ontwikkelingen en richtlijnen van het RIVM en de Rijksoverheid verder aangescherpt indien nodig.

 

Preventieve maatregelen voor de continuïteit van onze productie, toeleveringsketen en distributie aan onze klanten omvatten een integraal productie-backup-plan afgestemd op ons wereldwijde Zeelandia-productienetwerk, een volledige inventaris, continu monitoring- en sourcingplan voor alle toekomstige ingrediënten en grondstoffen, het aanleggen van extra voorraad voor benodigdheden die essentieel worden geacht en het continu coördineren van de logistiek om de levering van onze producten te waarborgen.

 We hechten veel waarde aan onze relaties en iedereen kan er zeker van zijn dat we onze verantwoordelijkheid en acties blijven nemen om onze toeleveringsketen en dienstverlening te waarborgen in deze spannende tijd.

 

Wat betekent dit concreet voor onze klanten?

Als er baktechnische vragen zijn, worden deze zoveel als mogelijk op afstand afgehandeld. Maar helpen doen we te allen tijde.  Onze chauffeurs blijven alle bestellingen zelf afleveren, alleen de extra service zoals men die van ons gewend is, zal de komende tijd iets beperkter zijn. Onze chauffeurs vermijden elk fysiek contact, ze beperken het bezoek tot afleveren van de goederen en ze laten de vrachtbrieven achter op de pallets. Deze hoeven niet te worden afgetekend.

 

Veel succes met alle extra maatregelen de genomen moeten worden! Als je vragen of specifieke zorgen hebt, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

#keepexloring
#keepincontact

Coronavirus