Werken bij

Customer Service Representative

Voor onze locatie in Zierikzee zijn wij op zoek naar een enthousiaste, zelfstandige en ondernemende:

Customer Service Representative

 

Ben jij een ervaren Customer Service-medewerker, wil jij graag een bijdrage leveren aan het verder professionaliseren van onze processen en systemen en ben jij een echte teamplayer? Dan zij wij op zoek naar jou!

 

De functie
Als Customer Service Representative ben je samen met 12 collega’s van de afdeling Customer Service verantwoordelijk voor het betrouwbaar uitleveren van producten aan onze klanten en een goede service. De afdeling is samen met Sales ook verantwoordelijk voor het gehele demand planningsproces. Het Customer Serviceteam zorgt voor een zo efficiënt en effectief mogelijke verwerking van verkooporders voor onze Nederlandse klanten (MKB en industriële bakkerijen) en exportklanten en zusterbedrijven binnen de Zeelandia-groep in het buitenland. In deze functie heb je veelvuldig contact met klanten en werk je nauw samen met collega’s van de afdelingen Marketing & Sales, Supply Planning en Warehousing & Transportation. Jouw rol is cruciaal in de logistieke keten. Je rapporteert aan de Teamleader Customer Service (onderdeel van de Supply Chain organisatie).

 

In deze functie ben je verantwoordelijk voor:

  • Het gehele proces vanaf het ontvangen, invoeren, controleren, bevestigen en monitoren van orders en leveringen tot en met het factureren ervan;
  • Het toewijzen van gereed product aan orders en ondernemen van actie naar de klant en/of interne organisatie bij afwijkingen;
  • De afstemming met de afdeling Transportation over transport en benodigde documenten
  • Het uitvoeren van diverse administratieve taken, zoals het beheer van artikel- en klantgegevens en het afhandelen van retouren en proefzendingen;
  • Het signaleren, beoordelen en bespreken van afwijkingen in prognoses met klanten en de interne organisatie binnen de horizon van 0-2 maanden;
  • Afhandelen van diverse klantvragen en problemen (via telefoon, e-mail, webshop en whatsapp).

 

De functie-eisen:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Opleiding in logistiek of vergelijkbaar
  • 4-5 jaar werkervaring in een soortgelijke functie in bij voorkeur een productieomgeving (in de voedingsmiddelenindustrie)
  • Goede kennis van MS Office (incl. Excel) en ervaring met ERP-systemen
  • Beheerst Nederlandse en Engelse taal  

De competenties:

  • Klantgericht
  • Communicatief vaardig
  • Proactief
  • Accuraat
  • Probleemoplossend
  • Teamplayer

 

Wat bieden wij jou:

  • Een prettige werkomgeving waarin we streven naar 100% kwaliteit en waar we veiligheid hoog in het vaandel hebben staan;
  • Een meer dan passend salaris van €2603,- - €3577,- bruto per maand, aansluitend bij jouw ervaring;
  • Eindejaarsuitkering;
  • Premievrij pensioen;
  • Reiskosten- en thuiswerkvergoeding;
  • 36,5 vakantiedagen (waarvan 11,5 ADV);
  • Bijdrage in de kosten van de ziektekostenverzekering à € 45,70 bruto per maand, als je je verzekert via het collectieve aanvullende Zeelandia Plus-pakket of Top-pakket bij de CZ-groep
  • Een prachtige werkomgeving om in je pauze te verkennen;
  • Ontwikkel- en doorgroeimogelijkheden
  • Functie met veel afwisseling en leuke collega’s in een internationale omgeving
  • Actieve personeelsvereniging die leuke activiteiten organiseert


Ben je geïnteresseerd?
Voor vakinhoudelijke informatie kan je contact opnemen met Roderik De Nooijer,
Team Leader Customer Service via 0626742311

Solliciteer nu

Customer Service Representative