Tompoucendag.

Tompoucendag.

We mogen de tompouce toch wel beschouwen als het gebakje aller gebakjes. Dit van origine franse product is niet meer weg te denken uit de Nederlandse ambachtelijke bakkerswinkels. Bijna elke bakker in Nederland verkoopt ze. Een Nederlands grootwarenhuis heeft de tompouce een soort van geclaimd maar hun tompoucen mogen nog niet in de schaduw staan van een heerlijke, krokante, verse, knapperige, brosse tompouce van de ambachtelijke bakker. Dus wordt het tijd om juist die tompouce van de ambachtelijke bakker in de schijnwerpers te zetten. Daarom heeft Zeelandia offline- en online promotiemateriaal ontwikkeld voor de ambachtelijke bakker. Je bepaalt zelf hoe vaak en wanneer je een tompoucendag optuigt. Dat kan wekelijks, maandelijks, 1 x per kwartaal of misschien maar 1 of 2 x per jaar. Je hebt met dit materiaal in ieder geval de mogelijkheid om eens flink uit te pakken om jouw tompoucen in de schijnwerpers te zetten. Veel succes!




Downloads.

De beelden hieronder kun je gratis downloaden en gebruiken op je eigen social media kanalen of website.


Kwartaal inspiratie.

Elk kwartaal zie je hier twee nieuwe, verrassende tompouce inspiraties.

Voorjaar 2022

Tompoucen Archief